תהיה רוטציה עם דרעי באוצר? יהודה ולד: "ימים יגידו"

אייל ראובן No Comments on תהיה רוטציה עם דרעי באוצר? יהודה ולד: "ימים יגידו"

יהודה ולד, מנכ"ל 'הציונות הדתית' במהדורת הבוקר: "כל מה שהשגנו אלה כלים שיאפשרו לנו לקדם את הבטחות הבחירות. נכון שנצטרך גם את נתניהו, אבל כשזה נמצא אצלנו – לא נצרך לרדוף אחריו"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יהודה ולד, מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), על ההסכם הקואליציוני אליו הגיעו עם הליכוד. "כל מה שהשגנו אלה כלים שיאפשרו לנו לקדם את הבטחות הבחירות", אומר ולד. "יש לנו הרבה דברים שהם גולת הכותרת, גם בהתיישבות, גם משפט, זהות יהודית וחברה וחינוך והיינו צריכים לתת מענה לכל אחד מהנושאים".

הוא פירט: "יהיה לנו שר מטעמנו במשרד הביטחון שיהיה אחראי על המינהל האזרחי ויאפשר שינוי מדיניות משמעותי. יש דברים שעוגנו ברמה מאוד יסודית. זה לקח הרבה זמן בגלל שניסינו להגיע להסכמות פרטניות ולא התכתשות על תפקידים". 

"נכון שנצטרך גם את נתניהו ושום דבר לא ייעשה באופן חד צדדי", מבהיר ולד. "אבל כשזה נמצא אצלך והוא מידי פעם נותן ברקסים, זה אחרת לגמרי מאשר שזה אצלו ואתה צריך לרדוף אחריו".

עוד הוסיף: "רוטמן אמור להיות יו"ר ועדת חוקה ולהוביל את הרפורמות במערכת המשפט. בנושא דת ומדינה – סיכמנו על מינוי רב ראשי ציוני דתי ורבני ערים ציוניים דתיים. החסר הוא אדיר. תהליך המינוי בשנים האחרונות לא נעשה מספיק טוב. נמנה גם רבני שכונות ויישובים. לא רק ערים".

"אני רוצה לפרגן לאיתמר ולחברנו בעוצמה גם על ההישגים שהם הביאו. אנחנו נוביל את הדברים ביחד בקואליציה. כולם הביאו הישגים יפים", אמר מנכ"ל הציונות הדתית.

במענה לשאלה האם תהיה רוטציה עם דרעי באוצר, השיב: "על פי ההסכם כן. נבואה ניתנה לשוטים. ימים יגידו".



0 תגובות